Veelgestelde vragen 

Moet ik verplicht een account aanmaken.

De eerste keer dat je een bestelling bij ons plaatst vragen we om een account aan te maken.

Dit doen we zodat bij je bij iedere andere bestelling enkel hoeft aan te melden met je e-mailadres en wachtwoord, hierdoor zal je bestelproces altijd vlotter verlopen zodat je niet je persoonlijke gegevens opnieuw moet invullen.

Alsook kan u al uw offerte aanvragen, bestellingen en verzendnota's mee op volgen. 

Jouw persoonlijke gegevens kunnen altijd nog aangepast worden. 

Hoe zit het met voorraad?

De meeste artikelen zijn altijd op voorraad, indien het blijkt dat een artikelen nietmeer leverbaar is of tijdelijk uit stock is wordt dit altijd gecommuniceerd per mail. 

hierbij zal ook altijd een alternatief voorgesteld worden aan de klant, indien het artikel nietmeer leverbaar blijkt te zijn. 

Indien tijdelijk niet voorradig wordt er altijd per mail gecommuniceerd wat de verwachte leverdatum zal zijn. 

Bestelling geplaatst, wat nu?

Indien je een bestelling hebt geplaatst, zorgen wij dat je bestelling zo snel mogelijk uitgeleverd wordt. de eventuele levertermijn zal gecommuniceerd worden per mail.

Je ontvangt altijd een bevestigingsmail van je bestelling met later daarop gevolgd ook een gereedmelding/ verzendnota. 

Deze kan je makkelijk terug vinden bij je persoonlijk account.

Indien je een bestelling geplaatst hebt met een deadline, zullen wij altijd communiceren per mail indien dit  wel of niet haalbaar is.  

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De verwerkingstermijn van uw bestelling wordt besproken per mail, zodra de bestelling verzonden is ontvangt u een mail met de verzendgegevens. 

Voor verzending hou je rekening met onderstaande opgegeven leveringstermijnen. 

Hou rekening met verzendingstermijn van 2 werkdagen in België. 

Voor Nederland hou je best rekening met een verzendingstermijn van 2 tot 5 werkdagen. 

Het transport hebben wij zelf niet in handen, indien je met een spoedbestelling zit gelieve dit TIJDIG te melden. zo kunnen wij indien nodig werken met EXPRESS levering. 

Vanaf wanneer kan ik nog aanpassingen doorvoeren?

Indien u een bestelling plaatst ontvangt u een digitale drukproef van ons, deze dient goedgekeurd te worden. 

Zodra deze goedgekeurd is, kunnen er geen wijzigingen meer gebeuren ivm de opdruk, maten ...

Zorg daarom dat u altijd zeker bent van u opdruk, maten en aantallen voor u onze digitale proef goedkeurd. 

 

Geen goedkeuring op digitale proef = Geen bestelling. 

Hoe kan ik betalen?

Je kan bij ons online betalen met bancontact/MrCash, Ideal of een overschrijving. 

Indien je een bestelling plaatst met een BTW-nummer zal je ook automatisch een factuur ontvangen. 

Retour sturen, kan dit?

Indien je bv. pasmaten ontvangen heeft kan u deze altijd retour sturen of terugbrengen naar ons adres. 

de retourkosten zijn ten alle tijden voor de koper.

Als u een bestelling geplaatst heeft en deze gepersonaliseerd is, kan u deze niet retour sturen, let daarom altijd op evt. spellingsfouten! 

Is er ook een fysieke winkel?

Momenteel beschikken wij niet over de ruimte voor een winkel, hierdoor kan er wel altijd een afspraak gemaakt worden voor besprekingen of een afspraak gemaakt worden indien je niet zeker bent van de kledingmaten zodat je dit zou kunnen passen. 

u kan wel altijd de bestellingen komen afhalen op afspraak, zo kan u indien nodig de verzendkosten uitsparen.